Scéna z filmu Spýtaj sa vašich 89
Scéna z filmu Spýtaj sa vašich 89
Scéna z filmu Spýtaj sa vašich 89
Scéna z filmu Spýtaj sa vašich 89
Scéna z filmu Spýtaj sa vašich 89

Spýtaj sa vašich 89

Réžia
Rok výroby 
2019
Krajina pôvodu
  • Slovensko
Minutáž
28min 
Zvukové stopy 
Titulky 

Mozaika emocionálne ladených výpovedí obyčajných ľudí, dynamická vizuálna ukážka premýšľania o dobe, pohľadnica z roku 1989, so všetkým, čo k tejto dobe patrilo.

Čo ste robili v novembri 1989? Prechladli ste na námestí? Alebo ste kachličkovali? Čo robili vaši rodičia, kolegovia a kamaráti? Alebo starí rodičia? Ako vám revolučné dni zmenili život?

Dokument Spýtaj sa vašich: 89 je pokračovaním filmu k udalostiam Augusta 1968 a prináša rozprávanú históriu cez individuálne svedectvá a zážitky. Je rozmanitým zamyslením sa nad transformáciou spoločnosti, jej prepojením na dovtedy uzavretý okolitý svet a privykanie si na novonadobudnuté práva a slobody. Nesústredí sa na príbehy tvárí známych z revolučných tribún, ale na drobné prežívanie malých osobných dejín v kontexte veľkých spoločenských zmien s odstupom 30 rokov života v slobode.

Réžia
Rok výroby
2019
Krajina pôvodu
  • Slovensko
Minutáž
28min 
Zvukové stopy 
Titulky 

Detail filmu

  • Originálny názov
    Spýtaj sa vašich 89
  • Réžia
  • Scenár
    Barbora Berezňáková
  • Kamera
    Ivo Miko, Barbora Berezňáková, Radka Šišuláková
  • Strih
    Petra Hoťková
  • Hudba
    Rolan Kánik, Tomáš Pekarík
  • Zvuk
    Ivo Durkech
  • Minutáž
    28 min (16-30 min.)
  • Rok výroby
    2019
  • Krajina pôvodu
    • Slovensko
  • Farba
    • Farebný
  • Produkcia

Chcete byť pravidelne informovaní o novinkách v junior programe?

Odoslaním registrácie k Newsletteru súhlasím so zasielaním obchodných oznámení elektronickými prostriedkami a súvisiacim spracovaním osobných údajov na účely zasielania newsletteru Doc-Air Distribution s.r.o. a potvrdzujem, že som si prečítal(a) Zásady spracovania osobných údajov, textu rozumiem a súhlasím s ním, pričom beriem na vedomie práva tu uvedené, najmä právo na námietky proti realizácií priameho marketingu.

Poslat svému Junioru

Zavřít