Scéna z filmu Budiž voda!
Scéna z filmu Budiž voda!
Scéna z filmu Budiž voda!

Budiž voda!

Réžia
Rok výroby 
2021
Krajina pôvodu
  • Česko
Minutáž
120min 
Zvukové stopy 

Dokument o českom vynáleze s názvom S.A.W.E.R. (Solar-Air-Water-Earth-Resource) popisuje udalosti, ktoré ovplyvňujú, menia a determinujú českú účasť na výstave EXPO 2020. Film o dvojročnej bitke s okolnosťami predstavuje sedem odvážnych českých vedcov, ktorí si vzali do hlavy, že vyrobia prístroj, ktorý dokáže získať zo vzduchu vodu a s jeho pomocou je možné uvažovať o vzniku oáz na púšti. Snímka mapuje zostavenie S.A.W.E.R.u, jeho testovanie v laboratóriách a následne aj v púštnych podmienkach. Je zasadený do širších súvislostí problému s nedostatkom vody v mnohých oblastiach sveta. Český vynález s pomocou slnka získava zo vzduchu vodu a ňou sýti zem – z extrémne vyprahnutého vzduchu dokáže získať až 200 litrov vody denne!

Film bohužiaľ nie je k dispozícii :(

Je nám ľúto, ale tento film nie je vo Vašej krajine k dispozícií.

Detail filmu

  • Originálny názov
    Budiž voda!
  • Réžia
  • Scenár
    Karel Žalud
  • Kamera
    Prokop Souček
  • Strih
    Petr Smělík
  • Hudba
    Jiří Hradil
  • Zvuk
    Ivan Horák
  • Minutáž
    120 min (91+ min.)
  • Rok výroby
    2021
  • Krajina pôvodu
    • Česko
  • Farba
    • Farebný

Portál DAFilms.sk je výsledkom tvorivej spolupráce siedmich významných európskych festivalov dokumentárneho filmu združených pod Doc Alliance. Našim cieľom je posúvať hranice dokumentárneho filmu, propagovať jeho rozmanitosť a podporovať kvalitné autorské filmy.

Členovia Doc Alliance

Chcete byť pravidelne informovaní o našom filmovom programe?

Odoslaním registrácie k Newsletteru súhlasím so zasielaním obchodných oznámení elektronickými prostriedkami a súvisiacim spracovaním osobných údajov na účely zasielania newsletteru Doc-Air Distribution s.r.o. a potvrdzujem, že som si prečítal(a) Zásady spracovania osobných údajov, textu rozumiem a súhlasím s ním, pričom beriem na vedomie práva tu uvedené, najmä právo na námietky proti realizácií priameho marketingu.

Poslat svému Junioru

Zavřít