Scéna z filmu Ženy pro měny
Scéna z filmu Ženy pro měny
Scéna z filmu Ženy pro měny
Scéna z filmu Ženy pro měny
Scéna z filmu Ženy pro měny
Scéna z filmu Ženy pro měny
Scéna z filmu Ženy pro měny

Ženy pro měny

Réžia
Rok výroby 
2003
Krajina pôvodu
  • Česko
Minutáž
75min 
Zvukové stopy 
Titulky 

Tragikomický príbeh o obyčajných ženách, ktoré sa nechávajú ovplyvňovať súčasným ideálom ženskej krásy a tiež film o ľuďoch, ktorí tento ideál vytvárajú a množstve peňazí, ktoré sa vďaka sile kultu krásy denne utrácajú.
Tri ženy. Dievča, ktorú náhoda priviedla na konkurz modelingovej agentúry. Uspela a stane sa tvárou titulných strán časopisov. Priebežne sledujeme jej cestu. Druhá žena sa nechce zmieriť s tým, že jej telo mení svoj tvar postupom času. Chce späť pevnosť svojho poprsia. Tretia žena svoj boj s telom prehráva. Odvšadiaľ počuje slová o nedokonalosti svojej postavy, je tlstá a preto škaredá a chorá. Keď si myslí, že vyčerpala všetky možnosti ako sa zbaviť obezity, objaví sa nový, zaručený recept, ktorý jej ponúka pomoc.

Detail filmu

  • Originálny názov
    Ženy pro měny
  • Réžia
  • Scenár
    Erika Hníková
  • Kamera
    Marek Janda
  • Strih
    Jakub Hejna
  • Zvuk
    Milan Petrinjac
  • Minutáž
    75 min (46-90 min.)
  • Rok výroby
    2003
  • Krajina pôvodu
    • Česko
  • Produkcia

Portál DAFilms.sk je výsledkom tvorivej spolupráce siedmich významných európskych festivalov dokumentárneho filmu združených pod Doc Alliance. Našim cieľom je posúvať hranice dokumentárneho filmu, propagovať jeho rozmanitosť a podporovať kvalitné autorské filmy.

Členovia Doc Alliance

Chcete byť pravidelne informovaní o našom filmovom programe?

Odoslaním registrácie k Newsletteru súhlasím so zasielaním obchodných oznámení elektronickými prostriedkami a súvisiacim spracovaním osobných údajov na účely zasielania newsletteru Doc-Air Distribution s.r.o. a potvrdzujem, že som si prečítal(a) Zásady spracovania osobných údajov, textu rozumiem a súhlasím s ním, pričom beriem na vedomie práva tu uvedené, najmä právo na námietky proti realizácií priameho marketingu.

Poslat svému Junioru

Zavřít