A.B.C.D.T.O.P.O.L.

Réžia
Rok výroby 
2002
Krajina pôvodu
  • Česko 
Minutáž
78min 
Zvukové stopy 
Titulky 

Celovečerný dokumentárny portrét zachycuje Jáchyma Topola v rokoch 1999-2002, resp. v dobe vzniku jeho novej knihy Nočné práce. Jáchym Topol tu vystupuje nielen ako spisovateľ, ale aj ako novinár, "autorský čitateľ", textár, manžel, otec, syn, milenec, verejne známa osobnosť, mýtus, exhibicionista, neurotik, nevojak píšúci o vojnách, vášnivý čitateľ, katolík, cestovateľ, vykorenený strom... Portrét mnohých známych i neznámych tvárí jedného z najpozoruhodnejších autorov súčasnej českej literatúry vznikal v nevšedných (návrat do rodnej obce), sviatočných (krst novej knihy) i úplne bežných každodenných chvíľach. Film je dielom režiséra Filipa Remundu, ktorý získal hlavnú cenu v súťaži dokumentárnych filmov na MFF v Karlových Varoch 2002 za film obec B a ktorý sa podieľal na réžii kontroverzného dokumentu Český sen.

Detail filmu

  • Originálny názov
    A.B.C.D.T.O.P.O.L.
  • Réžia
  • Scenár
    Filip Remunda, Eliška Kaplicky Fuchsová
  • Kamera
    Vít Klusák, Martin Matiášek
  • Strih
    Matouš Outrata
  • Hudba
    Psí vojáci, Načeva, Filip Topol
  • Zvuk
    Tomáš Kubec
  • Minutáž
    78 min (46-90 min.)
  • Rok výroby
    2002
  • Krajina pôvodu
    • Česko
  • Farba
    • Farebný
  • Distribúcia

Portál DAFilms.sk je výsledkom tvorivej spolupráce siedmich významných európskych festivalov dokumentárneho filmu združených pod Doc Alliance. Našim cieľom je posúvať hranice dokumentárneho filmu, propagovať jeho rozmanitosť a podporovať kvalitné autorské filmy.

Členovia Doc Alliance

Chcete byť pravidelne informovaní o našom filmovom programe?

Odoslaním registrácie k Newsletteru súhlasím so zasielaním obchodných oznámení elektronickými prostriedkami a súvisiacim spracovaním osobných údajov na účely zasielania newsletteru Doc-Air, z.s. a potvrdzujem, že som si prečítal(a) Zásady spracovania osobných údajov, textu rozumiem a súhlasím s ním, pričom beriem na vedomie práva tu uvedené, najmä právo na námietky proti realizácií priameho marketingu.

Poslat svému Junioru

Zavřít