Pred komisiu zloženú z úspešných obchodníkov predstupuje pán Marek. Z prítomných televíznych kamier a divákov má takú trému, že sa zmôže len na pár nesúvislých viet. Chce komisiu presvedčiť, aby investovala do cestovnej kancelárie pre plyšové zvieratká. Väčšina divákov pri televízii, ale i prítomní v sále sa domnievajú, že sa zbláznil, alebo sa len snaží na seba upozorniť. O to väčšie zažívajú prekvapenie, keď Marek investorov nachádza. Tomio Okamura, majiteľ úspešnej cestovnej kancelárie, vycítil potenciál, ktorý v sebe tento podnikateľský zámer ukrýva. A tak sa zrodila cestovná kancelária pre (nielen) plyšových miláčkov. Film o hľadaní istoty, o únikoch pred okolitým svetom, o tom, prečo chceme zostať deťmi, ale i o cestovaní plyšových hračiek, o mediálnej realite a o jej vytváraní. A snáď i o jednom splnenom sne. - Katedra dokumentárnej tvorby FAMU – 4. ročník (videofilm).
Portál DAFilms.sk je výsledkom tvorivej spolupráce siedmich významných európskych festivalov dokumentárneho filmu združených pod Doc Alliance. Našim cieľom je posúvať hranice dokumentárneho filmu, propagovať jeho rozmanitosť a podporovať kvalitné autorské filmy.