Scéna z filmu Toytravel Story
Zdielať cez
  • Facebook
  • Twitter

Toytravel Story

Réžia
Rok výroby 
2010
Krajina pôvodu
  • Česko
Minutáž
15min 
Zvukové stopy 

Pred komisiu zloženú z úspešných obchodníkov predstupuje pán Marek. Z prítomných televíznych kamier a divákov má takú trému, že sa zmôže len na pár nesúvislých viet. Chce komisiu presvedčiť, aby investovala do cestovnej kancelárie pre plyšové zvieratká. Väčšina divákov pri televízii, ale i prítomní v sále sa domnievajú, že sa zbláznil, alebo sa len snaží na seba upozorniť. O to väčšie zažívajú prekvapenie, keď Marek investorov nachádza. Tomio Okamura, majiteľ úspešnej cestovnej kancelárie, vycítil potenciál, ktorý v sebe tento podnikateľský zámer ukrýva. A tak sa zrodila cestovná kancelária pre (nielen) plyšových miláčkov. Film o hľadaní istoty, o únikoch pred okolitým svetom, o tom, prečo chceme zostať deťmi, ale i o cestovaní plyšových hračiek, o mediálnej realite a o jej vytváraní. A snáď i o jednom splnenom sne. - Katedra dokumentárnej tvorby FAMU – 4. ročník (videofilm).

Detail filmu

  • Originálny názov
    Toytravel Story
  • Réžia
  • Scenár
    Jan Gogola, Radovan Síbrt
  • Kamera
    Lukáš Milota, Aleš Blabolil, Radovan Síbrt
  • Strih
    Kristýna Toupalová
  • Zvuk
    Jan Richtr
  • Minutáž
    15 min (1-15 min.)
  • Rok výroby
    2010
  • Krajina pôvodu
    • Česko
  • Farba
    • Farebný
  • Produkcia

Portál DAFilms.sk je výsledkom tvorivej spolupráce siedmich významných európskych festivalov dokumentárneho filmu združených pod Doc Alliance. Našim cieľom je posúvať hranice dokumentárneho filmu, propagovať jeho rozmanitosť a podporovať kvalitné autorské filmy.

Členovia Doc Alliance

Chcete byť pravidelne informovaní o našom filmovom programe?

Odoslaním registrácie k Newsletteru súhlasím so zasielaním obchodných oznámení elektronickými prostriedkami a súvisiacim spracovaním osobných údajov na účely zasielania newsletteru Doc-Air Distribution s.r.o. a potvrdzujem, že som si prečítal(a) Zásady spracovania osobných údajov, textu rozumiem a súhlasím s ním, pričom beriem na vedomie práva tu uvedené, najmä právo na námietky proti realizácií priameho marketingu.

Poslat svému Junioru

Zavřít