Toytravel Story

Réžia
Rok výroby
2010
Krajina pôvodu
  • Česko
Minutáž
15min
Zvukové stopy
Titulky

Pred komisiu zloženú z úspešných obchodníkov predstupuje pán Marek. Z prítomných televíznych kamier a divákov má takú trému, že sa zmôže len na pár nesúvislých viet. Chce komisiu presvedčiť, aby investovala do cestovnej kancelárie pre plyšové zvieratká. Väčšina divákov pri televízii, ale i prítomní v sále sa domnievajú, že sa zbláznil, alebo sa len snaží na seba upozorniť. O to väčšie zažívajú prekvapenie, keď Marek investorov nachádza. Tomio Okamura, majiteľ úspešnej cestovnej kancelárie, vycítil potenciál, ktorý v sebe tento podnikateľský zámer ukrýva. A tak sa zrodila cestovná kancelária pre (nielen) plyšových miláčkov. Film o hľadaní istoty, o únikoch pred okolitým svetom, o tom, prečo chceme zostať deťmi, ale i o cestovaní plyšových hračiek, o mediálnej realite a o jej vytváraní. A snáď i o jednom splnenom sne. - Katedra dokumentárnej tvorby FAMU – 4. ročník (videofilm).

Detail filmu

  • Originálny názov
    Toytravel Story
  • Réžia
  • Scenár
    Jan Gogola, Radovan Síbrt
  • Kamera
    Lukáš Milota, Aleš Blabolil, Radovan Síbrt
  • Strih
    Kristýna Toupalová
  • Zvuk
    Jan Richtr
  • Minutáž
    15 min (1-15 min.)
  • Rok výroby
    2010
  • Krajina pôvodu
    • Česko
  • Farba
    • Farebný
  • Produkcia

Komentáre

Pre pridanie komentára sa prosím najskôr prihláste alebo zaregistrujte.

Portál DAFilms.sk je výsledkom tvorivej spolupráce siedmich významných európskych festivalov dokumentárneho filmu združených pod Doc Alliance. Našim cieľom je posúvať hranice dokumentárneho filmu, propagovať jeho rozmanitosť a podporovať kvalitné autorské filmy.

Členovia Doc Alliance

Chcete byť pravidelne informovaní o našom filmovom programe?

Odoslaním registrácie k Newsletteru súhlasím so zasielaním obchodných oznámení elektronickými prostriedkami a súvisiacim spracovaním osobných údajov na účely zasielania newsletteru Doc-Air, z.s. a potvrdzujem, že som si prečítal(a) Zásady spracovania osobných údajov, textu rozumiem a súhlasím s ním, pričom beriem na vedomie práva tu uvedené, najmä právo na námietky proti realizácií priameho marketingu.